ÁSZF

Rendelés a kívánsága szerint

1. Szállítás és szállítási költségek

a. Németországon belül
A weboldalunkon feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítást. A szállítási díjakkal kapcsolatos további információk a https://www.rosebikes.hu/shipping címen találhatók. A szállítási díjak külön megjelennek a bevásárlókosárban a fizetés előtt. A Vevő viseli a szállítási költségeket, hacsak a megrendelés nem esik az ingyenes szállítás hatálya alá.

b. Szállítás nem EU-országokba
Nem Európai tagországokba történő szállítások során vámok és adók léphetnek fel a behozatalnál. A vám- és importelőírásokkal kapcsolatos szabályozást a helyi ipar- és kereskedelmi kamarában vagy a vámhivatalban tudhat meg. 
Figyelem: Minden az EU-val kötött globális szabadkereskedelmi megállapodásnak megfelelően: a ROSE Bikes nem hivatalos exportőr, és nem határoz meg semmilyen pozitív kedvezményt a számlán.


2. Fizessen igényének megfelelően

- bankkártya: Ügyfeleinknek lehetősége van Mastercard, American Express vagy VISA bankkártyájukkal fizetni. Adja meg a rendelés során a kártyájának számát, biztonsági kódját és érvényességi dátumát. A rendelés értékét a szállítás időpontjában terheljük a kártyájára.

- előrefizetés:
Kérjük, a teljes rendelési összeget utalja az ügyfél- ill. a számlájának száma megadásával, teljes nevével és a lakóhelyének megadásával a számlánkra.
Kérjük, vegye figyelembe a szállítási költségeket az átutalás során.

Stadtsparkasse Bocholt
IBAN: DE 02 4285 0035 0000 1352 51
SWIFT/BIC: WELADED1BOH
Markt 8
46399 Bocholt

- PayPal: Fizessen biztonságosan, gyorsan és egyszerűen a PayPal számlájával. Ha még nincs PayPal számlája, akkor ezt pillanatok alatt megteheti: Jelentkezzen be a http://www.paypal.de/anmeldung alatt és kapcsolja össze a bankkártyáját vagy hitelkártyáját a PayPal számlájával és máris használhatja a PayPal-t fizetésre. (PayPal fizetés csak Európában lehetséges. Csak online-rendelés lehetséges.)


3. WARRANTY AND GUARANTEES

3.1
For all defects of the purchased item that occur during the warranty period, you have the legal right to rectification, repair or replacement. Besides, you can claim a reduction of the purchase price, withdrawal from the purchase agreement or compensation for damages instead of performance as well as replacement of your wasted costs in accordance with the statutory requirements. Exercising your right to a claim in the case of a defect shall be free of charge.

Important note: If you have purchased a complete bike from us, you are obliged to return the entire bike to make a warranty claim, and not just the defective components. Only then can we check whether the legal requirements for a warranty claim have been met.

3.2
In addition, we provide extended guarantees or services for certain products. These guarantees or services are in addition to your statutory rights towards us as your contracting partner in the event of a defect.

a. Crash Replacement Service for ROSE frames, ROSE forks and select ROSE wheels

If your ROSE frame, ROSE fork or ROSE wheel is covered by our ROSE Crash Replacement Service (as indicated in its product description) and it gets damaged or broken in an accident, we will replace your ROSE frame, fork or wheel with the same or comparable model of our current product range for 50% of the sales price within six years from the date of purchase. The replacement of frames or forks can only occur in our facility, you are not entitled to be sent a new frame or a new fork. The cost of installing the new frame or the new fork must be paid by you. We charge depending on the time required an hourly rate of 90 EUR (Switzerland: 120 CHF). Of course, you will receive a quote from us before we complete the replacement. You are welcome to bring your bike to us personally for the replacement of the fork or frame or to repair broken wheel spokes. If this is not possible, you can send the bicycle or wheel to us at your own cost (we will pay the cost of pick-up by the transport carrier and then add it to your final invoice) by making an appointment using this link: https://www.rosebikes.com/services/service-themen/service-termin-buchen. We will invoice you for the cost of pick-up and return transportation together with the costs for installation. You can find the transportation costs (one-way) here: https://www.rosebikes.com/shipping. We are also happy to send you a new ROSE wheelset at your own cost. This service only covers damages that are not subject to additional insurance. In case of a replacement, we will replace your ROSE frame, fork, or wheelset with the same or the nearest model, if the original product is not available. In this case, you are not entitled to receive an original product or to get a replacement for non-longer compatible components. The ownership of replaced, defective components – especially of frames, forks and wheels – will be transferred to ROSE Bikes GmbH during the process of the Crash Replacement Service. We will properly dispose of replaced components, frames, forks and wheels at our own expense.
The Crash Replacement Service can only be applied to the first owner of the bike and can’t be transferred.
The service provider is ROSE Bikes GmbH, Schersweide 4, 46395 Bocholt.

b. ROSE Recycling Guarantee

At some point, even the best bike reaches the end of its life cycle. In order to ensure that recyclable materials are reused in an environmentally-friendly manner and that non-recyclable materials are disposed of properly, we work continuously and intensively with suitably qualified partners and service providers to optimise the environmental balance at this point. As soon as the life cycle of a ROSE bicycle ends, we take care of the professional disassembly and separation of all materials used. This means that recyclable materials are returned to the recycling loop or are disposed of properly. The disassembly and recycling are free of charge for you. You can return the bike to any Store or Touchpoint or send it back to us at your own expense. If you wish, we can arrange for the packed bike to be collected - just book the collection via our service appointment tool and we will only send you an invoice for the shipping costs. (https://www.rosebikes.hu/shipping. During the disassembly and recycling guarantee process, the ownership of the bicycle being disposed will pass to ROSE Bikes GmbH. There is no entitlement to the return of individual components, to the use of specific service providers or to an itemised statement of disposal. Should the condition of the bike permit repair and further use in charitable or social projects, we reserve the right to fix up the bike and give it to such a project.
The guarantor is ROSE Bikes GmbH, Schersweide 4, 46395 Bocholt.


c. Manufacturer’s Guarantees and Commercial Guarantees

All guarantees expressly specified are additional manufacturer’s guarantees or commercial guarantees. The type of guarantee is stated on the product page. Wear and improper use shall not be covered by these additional manufacturer’s guarantees or commercial guarantees (unless otherwise specified on the product page). In order to make a claim under guarantee, please send the defective product together with a proof of purchase and a description of the defect to: ROSE Bikes GmbH, 46393 Bocholt, Germany.
Important note: If you have purchased a complete bike from us, you are obliged to return the entire bike to make a guarantee claim, and not just the defective components. Only then we can check whether the legal requirements for a guarantee claim are met.

4 . Vásárlás kívánság szerint

a. Visszatérítési szabályzat
A megkapott árut indoklás nélkül egy hónapon belül visszaküldheti. A határidő kezdete ennek az információnak írásbeli közlésével kezdődik (pl. levél, fax, e-mail), de nem az áru megérkezte előtt (ismétlődő áruk esetében az első részszállítmány előtt). A határidő addig sem veszi kezdetét, amíg nem teszünk eleget információs kötelezettségeinknek 246. cikkely 2. § kapcsán az 1. § és 2 EGBGB szerint valamint kötelezettségeinknek § 312g 1 bekezdés 1 cikkely BGB kapcsolatban a 246. § 3. EGBGB-vel. Csak akkor, ha nem szállítható csomagban a termék (pl. terjedelmes áruk) tudjuk a visszaküldés igényét írásos formában elfogadni. A határidő betartásához a termék időben történő elküldése, vagy a visszavétel írásos jelzése szükséges. A visszaküldés minden esetben saját kockázatra és költségre történik. Egyedi készítésű termékek a visszaküldés alól ki vannak zárva. A visszaküldés ill. a visszaküldési kérelem a következő címre küldendő: ROSE Bikes GmbH, Kundenservice, Schersweide 4, 46395 Bocholt, Tel. +49 28 71/27 55 55; E-Mail: customerservice@rosebikes.com  - Lemondott rendelés száma -

Visszaküldés következményei
Abban az esetben ha eredményes visszatérés megy végbe, mindegyik fél köteles a kapott teljesítmények visszaszolgáltatására, adott esetben a használatból származó előnyök visszatérítésére. Az áru romlása és az áruból származó előnyöket csak, akkor köteles megtéríteni, ha az a használatból ered és ez túllépi az áru működésképességének határát. A "működésének tesztelése" alatt az áru olyan kipróbálását értjük, mely az üzlethelységben is lehetséges/szokásos. Elkerülhető a kártérítési kötelezettség mennyiben elkerüli a termék állagában történő romlást úgy, hogy nem úgy kezeli mint a saját tulajdona és mindennel felhagy, ami az áru állagának romlásához vezethet. A fizetési kötelezettségeket 30 napon belül teljesíteni kell. Az időszak az Ön számára az áru és a visszatérítési nyilatkozat visszaküldésével kezdődik, számunkra az áru kézhezvételével. 

Hitelezett ügyletek
Amennyiben hitel által finanszírozta a vásárlását és igénybe akarja venni visszatérítési lehetőséget, akkor már a hitelszerződéshez sincsen kötve, feltéve, hogy egy gazdasági egységet alkot a két szerződés. Ez az eset akkor, amikor mi vagyunk a hitelezők vagy a hitelező a mi megbízásunkban cselekszik. Ha az Ön hitele már folyósításra került hozzánk a visszatérítés időpontjánál, akkor az Önnek hitelező lép fel visszatérítéssel kapcsolatos jogkövetkezményekkel, a jogok visszaadásával és kötelezettségekkel kapcsolatosan. Ha el kívánja kerülni a lehető leginkább a jogi kötelezettségeket, akkor használja ki a visszaadási jogát és vonja vissza a hitelszerződés során elfogadott szándéknyilatkozatot.

b. Információk a visszaküldéshez.
A kiküldéshez felhasznált csomagolás visszaküldés esetén is felhasználható. Minden általunk Németországba, Svájcba és Lichtensteinbe kiküldött csomaghoz hozzáteszünk egy visszaküldéshez felhasználható csomagmatricát. Az alábbi országokhoz egy retúr linken vagy az interneten keresztül (www.rosebikes.de) lehet matricát letölteni, mely a visszaküldéshez szükséges. Ezután Önnek már csak postára kell adnia a csomagot. A visszaküldési jog minden rendelésre érvényes, leszámítva az egyedi készítésű tárgyakat. A visszaküldési követelésnél az árut Öntől hozzák el. Az 1 hónapos visszaadási lehetőségnél természetesen a jog által biztosított minden lehetősége is megmarad.

A lehetséges csereeljárás nem kötelező a visszaküldési jogok gyakorlásához. 

 

Az adatvédelmi előírásainkat itt találhatja meg!

c. Gyártói és kereskedői garanciák
Minden a katalógusban megnevezett garanciánál gyártói ill. kereskedői garanciáról van szó, ami a terméknél pontosan megjelölésre kerül. Ezzel nem korlátozódnak az Ön jogai (pl: újraszállítás vagy szervizelés) felénk, mint a kereskedő ill. gyártóval szerződéses féllel szemben. Elhasználódás (leszámítva azokat a területeket, ahol ez kimondottan megnevezésre kerül) és nem rendeltetésszerű használat nem jogosít fel a gyártói vagy kereskedői garanciára. A garancia igénybevételéhez küldje el a meghibásodott termékeket a bizonylattal és hiba leírásával a következő címre: ROSE Bikes GmbH, 46393 Bocholt, Németország.

5. Szállítási károk/ Reklamáció

Kérjük, a nyilvánvaló sérüléseket jelezze nekünk 7 napon belül. Amennyiben egy csomag szemmel láthatóan sérülten érkezik meg, kérjük azt még a csomagszállító jelenlétében nyissa ki és állíttasson ki egy igazolást a sérülésről. Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a 0049 28 71 / 27 55 55 -ös számon. A csomag visszaküldéséhez használja minden esetben a visszaküldési matricákat.

A használt ruhákat kérjük, kimosva küldjék vissza. Cipőket és sisakokat ne csupán a saját dobozukban, hanem a kiküldéshez használt dobozban küldjék vissza.

Kerékpárral kapcsolatos reklamációnál forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.



6. VISSZAKÜLDÉSEK / VISSZAKÜLDÉSI KÖLTSÉGEK

Our packaging is also suitable for return shipments. For the return/complaint of online orders please enter your customer account. If you want to return or complain about a cash purchase, please click here to be redirected to the right portal. Simply hand the parcel over to the post office with the returns label on it. Please also include the completed returns form. When requesting a return, the goods may also be picked up at your address if need be. Returns from EU Member States, Switzerland and Liechtenstein are only free of charge when using our returns label or when a pick-up has been arranged by us. When returning goods from other third countries, you will bear the direct costs of returning the goods as well as the return customs clearance.

The use of the returns procedure offered is not mandatory for effective exercise of your right of withdrawal.


7. Közlemény az akkumulátor rendeletről - BattV

Az elemek és akkumulátorok értékesítésével kapcsolatban kötelesek vagyunk az akkumulátorokra vonatkozó rendelet alapján tájékoztatni Önt, az alábbiakról: A lejárt elemeket, akkumulátorokat Ön köteles a helyi gyűjtőpontokon leadni. Káros anyagokat tartalmazó elemek és akkumulátorok, egy áthúzott kuka szimbólummal, illetve egy kémiai jellel (Cd, Hg vagy Pb) vannak ellátva. Használt elemeket nálunk az alábbi címen tudják leadni:
ROSE Bikes GmbH
- Logistikzentrum -
Isselburger Str. 17
46395 Bocholt.

A visszaadási lehetőség az általunk forgalmazott elemekre és akkumulátorokra vonatkozik, melyek megtalálhatóak az aktuális, illetve korábbi kínálatunkban.

8. WEEE rendeletre vonatkozó megjegyzés - (ElektroG)

Az elektromos készülékek értékesítésével kapcsolatban, kötelesek vagyunk az elektromos készülékekre vonatkozó rendelet (WEEE) alapján tájékoztatni Önt, mint felhasználót az alábbiakról: Ön jogilag köteles az elhasznált termékeket (veszélyes hulladék) visszaküldeni, vagy az arra kijelölt gyűjtőpontokon leadni. Az elhasznált készülékeket nálunk az alábbi címen tudja leadni:

ROSE Bikes GmbH
- Logistikzentrum -
Isselburger Str. 17
46395 Bocholt.

A visszaadási lehetőség az általunk forgalmazott készülékekre vonatkozik, melyek megtalálhatóak aktuális, illetve korábbi kínálatunkban.

9. Adatvédelmi információk

Személyre vonatkozó adatokat dolgozunk fel, és adott esetekben szükséges adatokat továbbítunk szolgáltatóink számára.

Amennyiben csak utólagos, számlára történő fizetésről van szó, úgy adott esetben érdekeink védelmében a CEG Creditreform Consumer GmbH, 41460 Neuss (ceg-plus.de vagy www.meineauskunft.org) által ellenőrizzük az ügyfél hitelképességét. Ennek érdekében, a hitelképesség ellenőrzéséhez szükséges személyre vonatkozó adatokat a CEG Creditreform Consum GmbH, 41460 Neuss rendelkezésére bocsátjuk, az így kapott információk mérlegelését követően, döntünk egy esetleges fizetésképtelenség statisztikai esélyeiről, az indoklásról, végrehajtásról és szerződés felbontásáról

A hitelképesség-jelentés tartalmazhat valószínűségi értékeket (Score-értékeket), melyek tudományosan elismert matematikai-statisztikai módszerekkel történő számításokon alapulnak, és a számításba címadatok is szerepelhetnek.

A védelemre szoruló adatokat a jogszabályban rögzítettek szerint kezeljük. Az email-hírlevelek, csak az Ön előzetes beleegyezését követően kerülnek kiküldésre.

Önnek lehetősége van a hírlevelünkre bármikor telefonon, írásban vagy az „Én adatlapom” felületen, a www.rosebikes.hu oldalon jelentkezni, illetve leregisztrálni.

Ezen felül a törzsvásárlóinknak automatikusan postán kiküldjük katalógusunkat, és egyéb ajánlatokat. Amennyiben nem kívánja kézhez kapni katalógusunkat és ajánlatainkat postai úton, úgy ezt írásban vagy telefonon szüntetheti meg.

Amennyiben írásban szeretné kérvényezni a katalógusok, illetve e-mailek kézbesítésének megszüntetését, úgy jelezze ezt írásban a : ROSE Bikes GmbH, 46393 Bocholt címen, vagy bestellung@rose.de. email-címen. Telefonon keresztül kérjük, hívja a 004928 71/27 55 55 számot.
További adatvédelmi kérdések esetén kérjük, forduljon adatvédelmi biztosunkhoz, Anke Bösing-hez a 004928 71/27 55 33 számon, vagy írásban a ROSE Bikes GmbH, Datenschutz, 46393 Bocholt vagy datenschutz@rose.de címen.

Adatait az üzlet megkötéséhez szükséges formában, mennyiségben tároljuk és a Szövetségi Adatvédelmi Törvénynek (§ 28 BDSG) megfelelően kezeljük.

10. További rendelkezsék

a. Jogválasztás
Minden velünk kötött szerződésre a németországi jog alkalmazás érvényes. A bécsi Egyesült Nemzetek szerződés a nemzetközi kereskedésről nem érvényes. Amennyiben az ügyfél nem Németországban, hanem másik európai országban tartózkodik életvitel szerűen és az ottani szabályzás egyéb fogyasztóvédelmi szabályokat is előírnak, ez esetben az ügyfél életvitel szerű lakhelyének a szabályai érvényesek. (§ 6 Bek. 2 Rom I-Rendelkezés) 

b. Cookiek
Több oldalunkon használunk cookiekat, hogy látogatóink számára vonzó legyen a honlapunk és lehetővé váljanak bizonyos funkciók. Ezeknél kis szöveges állományokról van szó, melyeket a számítógépen tárolunk. A legtöbb általunk használt cookie a böngésző használata után törlődik a merevlemezről (úgynevezett session cookiek). Más cookiek megmaradnak a számítógépén és lehetővé teszik, hogy számítógépét felismerjük a következő alkalommal (úgynevezett perzisztens cookiek). Partnercégeinknek nem engedélyezett honlapunkon cookiekat használni adatgyűjtésre és feldolgozásra.

c. Szerződések szövegezése
Elmentjük a szerződés szövegét elküldjük Önnek a rendeléssel kapcsolatos adatokat az ÁSZF-fel együtt e-mailben. Az ÁSZF-et bármikor megtekintheti weblapunkon is. A rendeléssel kapcsolatos adatok nem állnak rendelkezésre az interneten keresztül.

d. A szerződés nyelve
A szerződés nyelve lehet választása szerint német, angol, holland, francia vagy olasz.

e. Linkek
Amennyiben ez a weboldal külső hivatkozásokat (hyperlink) tartalmaz, melyek egy harmadik félhez tartoznak, akkor a linkelt oldal tartalma kizárólag a harmadik fél felelőssége. A ROSE Bikes a linkek elhelyezése előtt minden oldalt ellenőrzött esetleges jogsértések felderítése érdekében. Ugyanakkor a ROSE Bikes nak nincsen kihatása az oldalak tartalmára, így semmiképpen nem azonosul az linkelt oldalak tartalmával. Továbbá a ROSE Bikes meghatározott időszakonként leellenőrzi a linkelt oldalakat és amennyiben jogsértés állna fenn, azonnal eltávolítja az adott linket.

f. Tulajdonjog fenntartása
A leszállított áru a mi tulajdonunkat képezi, amíg a teljes kifizetés nem történt meg. A szerződés szabályozására kizárólag a Német Szövetségi Köztársaság törvényei vonatkoznak.

g. Egyebek
Súlyadatok, geometriák és felszereltségek gyártói adatok. Technikai változtatások például műszaki fejlesztésekből adódóan vagy színek eltéréséből, félreértések és beviteli hibák lehetőségét fenntartjuk. Szállítások a készlet erejéig.

A szállítások az ÁSZF alapja történnek. Az árak euróban vannak megadva és tartalmazzák az ÁFA-t, amely függ a szállítási célországtól:

Németország: Mwst.:adóazonosító szám:UST- ID- Nr.: 811 440 544

Az „Én kerékpárom” és a kommentek rész általános felhasználási feltételei a rosebikes.hu

a) Ez a felület a kerékpárosok eszmecseréjéhez és kommunikációjához nyújt felületet. Így minden felhasználónktól tisztelettudó magatartást várunk el.

b) A bejegyzések közzététele a felhasználó neve alatt történik, vagy a saját oldalán megadott becenevével és megadott profilképével publikálódik.

c) Kérjük, ne töltsön fel olyan bejegyzéseket, melyek mások számára sértők , vagy törvénysértőek lehetnek.

d) Amennyiben olyan,bejegyzések videók vagy képek kerülnek feltöltésre, melyeken harmadik személyeket idéznek vagy azok szerepelnek, akkor annak előzetes belegyezése szükséges a közzétételhez. Itt egyértelművé kell tennünk, hogy a feltöltött tartalmakért nem a ROSE felel, és Önnek, mint felhasználónak kell megbizonyosodnia róla, hogy a feltöltött információk nem sértik harmadik személy jogait.

e) Személyazonossági dokumentumokat, egyéb kényes információkat nem tölthet fel az „Én kerékpárom” részbe.

f) A feltételek megszegésekor fenntartjuk a jogot, hogy a kifogásolt bejegyzéseket, dokumentumokat eltávolítsuk, és felhasználót töröljük az „Én kerékpárom” szolgáltatásból.

 

11. Az online vitarendezés

Az online vitarendezés OVR-VO 14. cikkelyének 1. szakaszban foglaltak szerint: Az Európai Bizottság létrehoz egy online platformot a vitás ügyek rendezésére (OS), amely megtalálható a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen. 

 Mindig arra törekszünk, hogy békés úton oldjunk meg szerződésekből eredő bármilyen nézeteltérést. Továbbá úgy döntöttünk, hogy nem veszünk részt semmilyen békéltető testületi eljárásban, mivel erre nem vagyunk kötelezhetőek. E-mail címünk: info@rosebikes.com


11.1 With regard to our promotional vouchers or discount codes, the respective terms and conditions apply.

12. Jogi nyilatkozat

ROSE Bikes GmbH
Schersweide 4
46395 Bocholt
Telefon: +49 (0) 28 71/27 55 55,
Székhely: Bocholt, Handelsregister: HRB 8315
Coesfeld Bíróság, Üzletvezető: Erwin Rose, Stefanie Rose, Thorsten Heckrath-Rose
Ust-ID-Nr.: DE 811 440 544
WEEE-Reg.-Nr. :
DE 26905420, NL WEEENL0592, BE 454237, DK DE811440544, FR M2976, GB WEE/BU3548YD, AT GLN 9008391794660, ERA 40544, SE 556552-7487

DE/SEPA
Stadtsparkasse Bocholt
Iban: DE02 4285 0035 0000 1352 51
Swift/BIC: WELADED1BOH

CH
Basler Kantonalbank
BC-Nummer 770
Kto. 16.441.399.00
Iban: CH52 0077 0016 0441 3990 0
Swift/BIC: BKBBCHBBXX

Személyes rendelésfelvétel
szállítási idő megadásával
H. - P. 9.00-tól 17.00-ig
S. 9.00-tól 13.00-ig

LUCID Reg.-Nr: DE2407933160043


Version: 03/2024