Termékek megjelenítése
INGYEN visszaküldés egy hónapig Egyedi konfigurációjú kerékpárok Magyar nyelvű ügyfélszolgálat
    Rose

    Kérdések és válaszok 

    Itt találja a telefonos ügyfélszolgálatunknak leggyakrabban feltett kérdéseket és az ezekre érkező válaszokat. Ez a gyűjtemény természetesen folyamatosan bővül és frissül. Annak érdekében, hogy az Ön keresését megkönnyítsük, lehetősége van témakörök előválasztására.

     

    Ügyfélfiók

    • Hogyan tudok az ügyfélfiókomhoz hozzáférni?

      Jelentkezzen be a "Regisztráció" link alatt a honlapunkon. Kérjük, hogy ügyeljen az adatai teljességére és pontosságára.
      Felhívjuk figyelmét arra, hogy esetenként eltarthat egy ideig, amíg megkapja a hozzáférési adatait mivel egy előzőleges ellenőrzésen futnak keresztül. Az esetben többségében egy órán belül kap választ a rendszertől.

    • Elvesztettem ügyfélszámom, mit tegyek most?

      Ebben az esetben kérjük, hívja ügyfélszolgálatunk és tudja meg ez úton az ügyfélszámát.
      A Rose forródrót száma:  +49 – 28 –  71 – 27 – 55 – 55

    • Mi a teendő, ha nem tudok bejelentkezni a hozzáférési adataimmal?

      Ha e-mailben kaptam meg a jelszavát, akkor másolja ki egyenesen a levélből a jelszót és illessze be a jelszómezőbe a Rose weboldalon.

      Kérjük, hogy ügyeljen arra, hogy ne másoljon felesleges szóközöket a jelszóval.

    • Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

      A www.rose.de weblapon rendelkezésére áll az „Elfelejtett jelszó” lehetőség.

      Adja itt meg az ügyfélszámát és ez után vagy e-mailben vagy postai úton megküldjük a jelszavát.

    • Igényeltem jelszót, de még miért nem kaptam még meg?

      Lehetséges, hogy egy régi e-mail cím szerepel Öntől a törzsadatainkban. Érdeklődjön a forródrótunknál.

      A munkatársaink tudják módosítani az e-mailcímeket. Ha egy régi vagy hibás e-mailcímet szerepelne az adataiban, akkor jelentkezzen a +49 – 28 –  71 – 27 – 55 – 55 számon.

    • Hogyan tudom az adataim/jelszavam megváltoztatni?

      Jelentkezzen be az ügyfélszámával és jelszavával. Az online-fiókjában kerül minden személyes tárolásra.  Ön minden személyes adatot meg tud változtatni.

      Használja a „Változtatás” linket a módosítani kívántadat mögött?

    • Miért nem jelenik meg a megrendelésem?

      Jelenleg nem jelenítünk meg megrendeléseket, amik még feldolgozás alatt vannak.

      Kizárólag lezárt megrendelések jelennek meg.

     

    Rendelés

    • Rendelhetem a kerékpárom más felszereltséggel is?

      Kívánságának megfelelően konfigurálhatja Rose kerékpárját.

      Minden modellnél lehetősége nyílik konfigurátorunk használatára, de akár egyenesen is elérheti a „Konfigurátor” menüponton keresztül.
      Állítsa össze kerékpárját elképzelései szerinti alkatrészekkel a teljes kínálatunkból vagy kérjen segítséget tanácsadóinktól a Rose BIKETOWN-ban vagy telefonon keresztül a +49 – 28 –  71 – 27 – 55 – 55 számon. 

    • Ha az interneten rendelem meg a kerékpárom és az „elvitelt” választom, akkor hogyan tudok fizetni?

      Elég az elvitelnél kifizetnie a kerékpárt.
      A következő fizetési alternatívák lehetségesek:

      • Készpénz / bankkártya (kérjük, ügyeljen bankkártyájának napi limitére)
      • Hitelkártya (Visa, Amex, Mastercard)
      • Előre történő fizetés (a számlaösszeget legalább 3 nappal az elvitel előtt kérjük átutalni).


      A személyes elvitelre a bocholti Rose BIKETOWN-ban a követekző időpontokban van lehetősége: 
      Hétfő – Szerda: 10:00 – 18:30
      Csütörtök – Péntek: 10:00 – 20:00
      Szombat: 10:00 – 18:00

    • Amennyiben kerékpáromat a boltban rendelem meg, akkor le kell előlegeznem a kerékpárt?

      Amennyiben Ön a kerékpárt az üzletünkben rendeli meg, úgy szabadon eldöntheti, hogy kíván-e előleget befizetni, avagy sem.

     

    Kerékpárok

    • Lehetőség van arra, hogy a helyes kerékpár méret megválasztásának érdekében méretet vegyenek rólam?

      Természetesen lehetőség van rá, hogy méretet vegyünk Önről a Rose BIKETOWNban, Bocholtban, ehhez külön időpont egyeztetésre sincs szükség. Amennyiben kerékpárját az interneten keresztül rendeli és konfigurálja, úgy szintén van lehetőég arra, hogy megadja nekünk a méreteit.

      Tippek, ha magunk akarjuk megállapítani a méretet, itt!

    • Egyeztethetek időpontot személyes szaktanácsadóval Biketownban, hogy elkerülhessem a várakozást?

       Igen, itt egyeztethet időpontot szaktanácsadóinkkal, vagy telefonon a 0049 2871 2755 458-as szám alatt.

    • Előzetes időpont egyeztetés nélkül mennyi várakozási idővel számolhatok a szaktanácsadással?

      A várakozási idők nagyon függnek a napoktól és érdeklődők számától. Az igazságosság érdekében egy jelző-rendszert használunk. Kérjük, a helyszínen kérjen egy ilyen jelzőkészüléket információs munkatársunktól, a jelzőkészülék azonnal jelez, amint valamely szaktanácsadónk szabad. A köztes időben, nyugodtan nézelődhet az üzletünkben, vagy ihat akár egy kávét.

    • Megrendelés után, azonnal elvihetem az üzletből a kerékpáromat?

      A kerékpárját az Ön elképzelései, kívánságai és méretei alapján állítjuk össze. Ez természetesen időt igényel. Általánosságban elmondható, hogy nincs lehetőség arra, hogy azonnal elvigye a kerékpárt. Bizonyos esetekben azonban lehetőség van arra, hogy akár kiállítási darabokat is elvigyenek azonnal.

    • Hogy értesülök róla, hogy mikor készült el a kerékpárom?

      Értesítjük Önt e-mailen vagy postán, amint a kerékpár készen áll arra, hogy elhozza, vagy hogy kiküldjük.

    • Vannak további Rose-kereskedések?

      Kerékpárjainkat kizárólag az interneten keresztül és a Rose BIKETOWNban értékesítjük Bocholtban. A közvetlen vásárlás jelentős pénzmegtakarítással jár, melyet átengedünk az ügyfeleink számára.

    • Milyen garanciákat kínál a Rose?

      Az Ön ROSE kerékpárja széleskörű garancia csomaggal érkezik. 2 év tejleskörű garanciája van minden alkatrészre és 10 év garanciát vállalunk küllőtörésre Xtreme vagy egyéb általunk épített kerékszett esetében (gyári kerékszettekre a garancia nem vonatkozik). Továbbá minden eltört vázat kicserélünk 5 éven belül.*, 5 évet cserére(baleset vagy esés következtében eltört vázakat fél áron kicserélünk*) és 2 évet minden alkatrészre korlátozások nélkül* ( versenyzők és futárok számára is)

    • Van lehetőség a visszacserélésre?

      Használatlan kerékpárokra, alapfelszereltséggel 30 napos visszacserélési garanciát biztosítunk, csak úgy, mint az összes többi katalógustermékünkre. Konfigurált kerékpárok esetében rendszerint nincs lehetőség a visszacserélésre. Egy esetleges visszacserélés lehetősége, és feltételei függnek a konfiguráció mértékétől. Tapasztalataink azt mutatják, hogy egy személyesen konfigurált kerékpárt, csak a legritkább esetekben akarnak visszacserélni. Amennyiben egy utólagos módosításról van szó, mely az ergonómiát, kényelmet szolgálja, úgy segítőkészen és komplikációmentesen oldja meg a Bike Service részlegünk a problémát.( Németországban ingyenes visszaküldéssel és újra kiküldéssel)

    • Van szükségem időpontra, ha személyesen akarom elhozni a kerékpárom?

      Postán vagy e-mailben értesítjük, amint tud időpontot egyeztetni velünk.
      Az Ön számára legkedvezőbb időpontot a felhasználói fiókján keresztül a webshopban adhatja meg.
       
      Hétfő - Szerda: 10.00 - 18.30
      Csütörtök - Péntek: 10.00 - 20.00
      Szombat: 10.00 - 18.00

     

    Csomag kiküldés

     

    Felhasználói kézikönyvek